Sekolah baru ASIQS

           Nama saya Nurin saya akan cerita kan tentang tempat tempat baru di space U8 Shah Alam. Sewaktu saya masuk di tempat baru ini saya terkejut kerana saya ingat tempat ini kecil. Selepas saya pusing satu sekolah saya baru tau yang tempat ini besar.

          Dari rumah saya ke Asiqs hanya ambil 15 minit sahaja. Sewaktu balik semua pelajar  perlu berkumpul di gym.


         Dan tempat rehat kami bukan macam dulu, sekarang ini kami semua rehat di kafe di sebelah Asiqs. Nama kafe itu adalah 2in1 kafe and salon. Kafe itu penuh dengan meja dan kerusi, muat untuk semua pelajar Asiqs. Dan yang saya tidak suka pasal kafeitu adalah di tempat basuh tangan ada penghawa dingin yang lebih sejuk daripada penghawa dingin di tempat makan.


                                                       Image result for space u8 third floor                       

Comments

Popular posts from this blog

ASIQS Explore

Subjek kegemaran saya